Electronic Bank Account Management – snadný Account management

e-BAM umožňuje plně digitální správu životního cyklu účtu od jeho otevření po uzavření 

Otevření a uzavření účtů, nastavení souvisejících podpisových práv a shromáždění potřebných dokumentů je každodenním úkolem treasury týmů. Nové mezinárodní standardy pro všechny obchodní pracovní toky mezi podniky a bankami mají za cíl výrazně snížit množství práce potřebné v této oblasti. S „Electronic Bank Account Manager“ (eBAM) pro MultiCash® můžete a přímo využít potenciál těchto standardů a zbavit svůj treasury tým většiny z jejich každodenní administrativy.

e-BAM pokrývá všechny úkoly v životním cyklu od otevření účtu po jeho uzavření, včetně celého procesu KYC. Řešení umožňuje konsolidovat správu účtů do jediné centrální platformy, která poskytuje jasné a transparentní zprávy o podpisových právech k účtům. Na první pohled pak uvidíte, ke kterým účtům má každý pracovník přístup a pak zkontrolujete podpisová práva a celý bankovní obchod, pro který je autorizován. Tento přístup zajišťuje shodu s typickými požadavky na audit.

Mezinárodní korporace mohou používat MultiCash eBAM k elektronické správě účtů pro všechny pobočky a dceřiné společnosti. To vylučuje manuální úsilí a související potenciální zdroje chyb při zřizování, mazání účtů a spravování plné moci. Data potřebná pro komunikaci s bankami mohou být zasílána hromadnou poštou, e-mailem nebo v souboru ACMT, v závislosti na tom, zda daná banka automatizovala proces správy bankovních účtů. Kromě toho je zajištěna výkonná centrální správa dokumentů, která zahrnuje všechny signatáře, bankovní smlouvy, účty a společnosti ve skupině.

Výhody používání správy elektronických bankovních účtů Electronic Bank Account Management

  • Zajišťuje auditní důkaz administrace a dokumentaci všech přístupových práv
  • Umožňuje centrálně řídit všechny národní a mezinárodní bankovní vztahy
  • Podporuje konsolidaci v podnikových organizacích integrací místních jednotek do centrálního procesu autorizace společnosti
  • Automatizuje bezpečnou výměnu dat mezi podniky a bankami
  • Poskytuje transparentní zobrazení ve všech účtech s celou řadou možností přehledů
  • Poskytuje centrální správu dokumentů pro smlouvy a cenové dohody s bankami a poskytovateli služeb
  • Lze snadno integrovat do podnikového podnikového prostředí a do organizačních pracovních postupů

Informace o našem celkovém řešení pro efektivní správu bankovních vztahů (účty, plné moci, poplatky a kontroly souladu) naleznete na stránce Bank Relationship Management.