Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

Service Bureau

Finanční instituce a korporace si potřebují navzájem vyměňovat citlivé platební informace prostřednictvím spolehlivé a bezpečné globální sítě. V okamžiku kdy SWIFT standard zasílání zpráv zvýšil svoji spolehlivost a bezpečnost, vyžaduje provádění transakcí specializované experty, kteří budou schopni držet krok s komplexními a stále se měnícími změnami v technologické oblasti. Instituce a korporace čím dál více oceňují efekty a přínosy řešení Service Bureau, které je schopno řídit technologii a procesy související se zasíláním finančních zpráv a zároveň snižuje rizika se zasíláním zpráv neodmyslitelně spjatá.

Klíčové funkce

• Certifikovaný SWIFT Messaging interface poskytující přístup ke službám SWIFT Network včetně FIN zpráv, FileAct, InterAct.

• Schopnost zpracovat všechny SWIFT standardy včetně ISO20022, Funds, FIN a jiných neSWIFTových formátů

• Globální compliance

• Integrace se SAP a všemi ostatními ERP a treasury management systémy (TMS)

• Konverze, transformace formátu

• Rekonciliace a konfirmace (cash, securities)

• Long-term archivace

• Balíčky na klíč obsahující implementaci, provoz, podporu a správu

 

Řešení

D+H je největším světovým operátorem řešení Service Bureau s více než 600 SWIFT zákazníky ve více než 70 zemích v Evropě, Americe a v asijsko-pacifickém regionu, s datacentry v USA, Velké Británii a Švýcarsku. Služby Service Bureau od společnosti D+H poskytují společnostem a finančním institucím po celém světě mezibankovní spojení a také transakční aplikace navržené ke snížení rizik a ke zvýšení efektivnosti spojené s odesíláním a přijímáním finančních zpráv. Dvě Service Bureau společnosti D+H obdržela prestižní označení SWIFT Standard Operational Level (dříve známé pod označením SWIFTReady Connectivity), které označuje subjekty, jimž bylo uděleno vyznamenání „best-in-class“ partner pro sdílenou konektivitu. Švýcarské Service Bureau bylo teprve druhé na celém světě, které toto ocenění získalo. Dodnes patří mezi pouze hrstku oceněných a zároveň je jedním z pouhých šesti Service Bureau doporučovaných SWIFTem pro korporátní klienty.

Business benefity

Snižuje projektové a operační riziko. Takřka třicet let D+H pomáhá bankám a korporacím implementovat komplexní platební projekty včetně SWIFT konektivity a integrace s ERP a back-office systémy včetně SAP a Oracle. Léta partnerství a zkušeností s nejlepšími poskytovateli technologií pomohla D+H vytvořit postupy a best-practice řešení, které pomáhají zákazníkům zjednodušit a zrychlit integraci s ERP a back-office systémy. D+H je známý pro svoji vysokou odbornost v této oblasti a je opakovaně vyhledáván firmami, které chtějí to nejlepší řešení a nejsou ochotné podstoupit žádné riziko týkající se implementace klíčových platebních projektů.

Snižuje náklady

Service Bureau poskytuje veškerý hardware, software a služby, což znamená žádné přímé náklady a žádnou nutnost najímat další personál nebo nakupovat služby od třetích stran. Zaměstnancům zákazníka se uleví od přidružených denních operativních úkolů, nebudou mít na starosti údržbu, řešení havárií (disaster recovery), změny a upgrady ani nebudou nuceni řešit tzv. riziko „chybějícího klíčového člověka“ vyžadující vysoce specializované znalosti a schopnosti. A nejen to. D+H, coby největší Service Bureau operátor na světě, umí využít synergie v delivery a technologických investicích, které maximálně ochrání zákazníkovu investici dnes i v budoucnosti.

Pomáhá podpořit obchodní růst

SWIFT Service Bureau poskytuje ucelené řešení end-to-end SWIFT konektivity, speciálně navržené tak aby pomáhalo bankám a korporacím dosahovat globální viditelnosti jejich hotovosti a likvidity a tím jim pomáhá efektivněji řídit a růst jejich globální operace nákladově efektivním způsobem. Zákazníci mohou snadno řídit všechny aspekty jejich platebního cyklu a reagovat rychle na měnící se obchodní podmínky nebo na podněty trhu. Zatímco se experti SWIFT Service Bureau starají o oblast konektivity a straight-through processingu (STP) plateb, zákazníci D+H mají volné ruce k zaměření se na jejich hlavní obchodní aktivity a ziskovost.

Přináší spolehlivost a bezpečnost

D+H dosáhl nejvyššího standardu spolehlivosti a bezpečnosti s dostupností 99,9% za poslední více než desetiletí. Více než 25 milionů zpráv je zpracováno každý měsíc v bezpečných datacentrech, v každém z nich podpořeným záložním disaster recovery místem, vždy s plnou podporou profesionálního personálu, který se za zákazníka plně věnuje upgradům a aplikacím změn ve SWIFT standardech.

Poskytuje kritické value-added služby

Vedle poskytování nezbytné technologie a hostingů nutných pro fungování service bureau, nabízí D+H řadu služeb vysoké přidané hodnoty k usnadnění vstupu na formující se trhy a ke splnění ekonomických a regulatorních požadavků. Mimo schopnosti zpracovávat SWIFTové zprávy umí technologie integrované transformace dat převést nestandardní zprávy do speciálních formátů požadovaných back-office systémem nebo bankou a tím umožňuje STP všech transakcí s jakýmkoliv back-office systémem. Tím je zaručena viditelnost hotovosti, konsolidace plateb a všeobecně lepší treasury management. Služby přidané hodnoty D+H zahrnují rekonciliaci, transformaci zpráv, konektivitu k brokerovi i regionální konektivitu.

Nabízí globální přítomnost, lokální perspektivu

D+H coby největší světový Service Bureau operátor nabízí zákazníkům jednoduchost a pohodlí jediného globálního vztahu. Zároveň ale zaměření na lokální služby, odbornost a podporu. D+H spojil své služby Service Bureau v USA, Velké Británii a Švýcarsku aby byl schopen nabízet standardizovanou úroveň služeb a být přesto schopen oslovit specifické potřeby těchto regionů. Nezávisle na časovém pásmu, má zákazník možnost kontaktovat lokální zástupce pro péči o zákazníky 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. To znamená, že nezávisle na tom kde se ve světě nacházíte, je D+H schopen dodat implementaci, zabezpečit provoz a podporu Vašeho Service Bureau na základě jediného kontraktu.

 

Helpdesk

Tel.:(+420) 251 021 383
 (+420) 227 167 383
Fax:(+420) 251 021 377
Email: helpdesk@mdpraha.cz

 Stáhněte si TeamViewer pro vzdálenou podporu

Novinky

en.SafeWatch PaymentGuard

Nový, inovativní produkt PaymentGuard od EastNets nyní v naší nabídce řešení pro oblast Real-time Fraud Detection. Více zde.

MD Praha na Treasury Fóru 2017

Patnáctý ročník akce Treasury Fórum, letos za aktivní účasti naší společnosti. Více...

MultiCash Transfer ve společnosti VIKIPID a.s.

VIKIPID a.s. nyní využívá pro celkové řešení svého platebního styku MultiCash Transfer.

Přechod na SEPA - MultiCash SEPA řešení

V souvislosti s ukončením přechodného období pro národní platby a inkasa v EUR k 1.listopadu 2016, upozorňujeme na MultiCash SEPA řešení.

PSD2 & Instant Payments workshop

Děkujeme bankovním odborníkům za účast na workshopu PSD2 & Instant Payments. Více zde.