Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

Global Messaging Plus

Firmy jsou dnes pod stálým tlakem na snižování nákladů a zvyšování efektivnosti. Velkým břemenem pro společnosti je nutnost zpracovávat převážnou většinu platebních zpráv na denní bázi. V dnešní době banky a korporátní zákazníci zpracovávají tisíce nebo dokonce miliony platebních zpráv ve více warehousech rozmístěných po celém světě. To je nejen drahé, ale představuje to také vysoké riziko z důvodu nutnosti komunikovat globálně s protistranami a operovat ve více měnách, jazycích, časových zónách a v různých regulatorních prostředích. Manuální zásahy dále zatěžují firemní zdroje a mohou vést k lidským chybám. Banky i korporátní klienti tak potřebují technologii, která eliminuje manuální zákroky, snižuje rizika, zlepšuje efektivnost a – pravděpodobně jako nejdůležitější – šetří čas a peníze.

S Global Messaging Plus jsou banky a korporátní klienti schopni se připojit do sítě SWIFT skrze SWIFTNetFIN, SWIFT FileAct nebo SWIFT InterAct, komunikovat zprávami FIN nebo FUND a také kontrolovat jejich toky. Využitím platformy Global Messaging Plus instituce šetří čas a zvyšují operativní efektivitu díky globální funkcionalitě, pokročilému STP, webové technologii a vyspělým schopnostem dotazování. Bezproblémová integrace s platebními a treasury systémy snižuje rizika a náklady spojené se spuštěním projektu.

D+H dodává všechny součásti, pluginy a add-ony potřebné pro konverzi, compliance i rekonciliaci. Global Messaging Plus je navržen s podporou posledních formátových standardů a tím zajišťuje, že zákazníkova investice do celé technologie je chráněna v dlouhém období. Global Messaging Plus řešení je dodáváno jako klientsky modifikovatelné nebo dostupné skrze SaaS model, který ještě více šetří čas, finanční prostředky a snižuje rizika.

 

Výhody využití řešení Global Messaging Plus

·       Snížení nákladů: s novou technologií Global Messaging Plus je dosahováno vyšší rychlosti zpracování transakcí, přesnosti a nižších nákladů při zpracování přes bránu díky možnosti eliminovat některé systémy, warehousy a redukovat mainframové systémy. Nová technologie dovolí zpracovat vysoké objemy transakcí dosahující k 1 milionu za hodinu.

·       Zvýšení operační účinnosti: řešení je navrženo jako multijazykové, schopné pracovat v různých časových zónách, s respektováním rozdílné regulace, vše s vysokou mírou STP. To v praxi znamená, že uživatelé jsou schopni nastavovat sami vhodná pravidla, komunikovat s protistranou na globální úrovni a přistupovat k informacím kdykoliv,kdekoliv a v jakémkoliv jazyce. Toto významně snižuje čas a úsilí vyžadované k provádění platebních operací v globálním měřítku. Vyhledávací algoritmy postavené na moderních technologiích (používaných mimo jiné i společnostmi Google a Amazon) významně redukuje čas a úsilí potřebné pro dotazování a k získání informací.

·       Snížení projektového rizika: integrace s existujícími platebními a treasury systémy je základním cílem během jakéhokoliv SWIFT projektu a to především pro korporátní treasury oddělení. Global Messaging Plus se bez problémů integruje do ostatních platebních, ERP a TRM systémů a to v kratším čase, s významně nižším rizikem a náklady spojenými se zaváděním SWIFT řešení. D+H s podílem 12% na segmentu korporátních zákazníků nabízí dlouhou historii úspěšných implementací.

·       Zlepšuje použitelnost, dostupnost a transparentnost: Global Messaging Plus využívá interface postavený na využití webu 2.0, které splňuje nejvyšší požadavky ve smyslu použitelnosti, dává všem uživatelům plný přístup k celé platformě a jejím aplikacím kdykoliv z jakéhokoliv počítače v rámci organizace.  Na prohlížeči postavený model také znamená, že zákazníci mohou profitovat z upgradů a vylepšení, které D+H vyvíjí, aniž by byly nutné drahé a časově náročné. Webová technologie umožňuje také snadný přístup k tréninku a online nápovědě pro uživatele.

 

Helpdesk

Tel.:(+420) 251 021 383
 (+420) 227 167 383
Fax:(+420) 251 021 377
Email: helpdesk@mdpraha.cz

 Stáhněte si TeamViewer pro vzdálenou podporu

Novinky

ERP-Connector

ERP-Connector úzce integruje e-bankingovou platformu s workflow ERP systémů společností SAP®, Oracle® a Microsoft® a řídí tok dat mezi těmito ERP systémy a MultiCash Transferem®. Více zde.

Konference SIBOS 2017

Ve dnech 16.-19. října 2017 se v kanadském Torontu v Metro Toronto Convention Centre koná letošní Sibos 2017Podrobnosti o konferenci zde.

Nový DB-Connector

Efektivní, bezpečné a bezsouborové rozhraní stojící mezi ERP a e-bankingovým systémem, to je databázové rozhraní pro MultiCash Transfer®. Čtěte více zde.

en.SafeWatch PaymentGuard

Nový, inovativní produkt PaymentGuard od EastNets nyní v naší nabídce řešení pro oblast Real-time Fraud Detection. Více zde.

MD Praha na Treasury Fóru 2017

Patnáctý ročník akce Treasury Fórum, letos za aktivní účasti naší společnosti. Více...