Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

NOVÁ TELEFONNÍ ČÍSLA MD PRAHA

  • helpdesk   +420 222 202 444  
  • sekretariát +420 222 202 400

Přihlášení k odběru novinek

Níže zadejte e-mail, na který mají být odesílány informace o novinkách.

CAPTCHA
Následující otázka slouží jako ochrana před roboty a k prevenci automatického spamu.
13 + 4 =
Vyřešte tuto jednoduchou matematickou otázku a zadejte výsledek, např. pro 1 + 3, zadejte 4.

Corona Cards

Corona Cards je unikátní řešení umožňující bankám automatizovat rekonciliační proces, odstranit manuální aktivity, nahradit je procesy řízení výjimek a tím dosáhnout účinného a efektivnějšího managementu karetních transakcí. Usnadňuje odhalení podvodů, umožňuje vysokou míru STP (straight through processing), zlepšuje úroveň zákaznických služeb a zároveň snižuje celkové náklady zpracování plateb.

Aby bylo možné řídit a snižovat rizika i náklady zpracování, banky musí provozovat systémy a kontroly k monitorování celého životního cyklu karetní transakce. To vyžaduje přesun od měsíčních nebo týdenních rekonciliací k dennímu, intra-dennímu monitorování transakcí v reálném čase.

Prostředí rekonciliace karetních transakcí zůstává v mnoha společnostech často příliš závislé na tabulkách, tabulkových procesorech, různých databázích a historických datech tak aby se docílilo aktivního monitoringu všech transakcí vztahujících se ke kartám. Coby uznávaný lídr v rekonciliačních technologiích využíváme naše odborné znalosti k tomu, abychom byli schopni poskytnout novou úroveň dohledu a kontroly nad transakčním procesem.

Corona Cards je novým modulem pro nejrozšířenější rekonciliační řešení Corona, které v rámci odvětví nabízí prověřenou technologii užívanou celosvětově stovkami poskytovatelů finančních služeb.

Corona Cards

Corona Cards je především:

• Zlepšená správa transakcí: efektivní a sofistikované rekonciliační procesy vytvářející předpoklad pro vyšší míru STP, protože výjimky jsou řešeny okamžitě

• Vylepšená reputace: efektivnější monitoring a event-management snižuje chybovost u jednotlivých účtů, například dvojité zaúčtování při duplikaci autorizace v případě zastoupení pracovníka

• Zvýšená ziskovost: monitorování hotovostních pozic jednotlivých ATM v reálném čase umožňuje společnostem investovat tyto prostředky jinam, zatímco přesné predikování a monitoring zajistí optimální úroveň hotovosti

• Nižší operační náklady: vyšší automatizace odstraňuje manuálně náročné procesy a poskytuje také lepší náhled na fakturaci třetích stran, například VISA

• Efektivnější operace: nižší množství nestandardních položek umožňuje zaměstnancům koncentrovat se na úkoly s vyšší přidanou hodnotou

• Zlepšený monitoring podvodů: okamžitý přístup k transakcím a datům protistrany vyúsťuje v nižší expozici společnosti vůči riziku a poskytne efektivnější a rychlejší řešení problému. Úroveň hotovosti v ATM lze monitorovat tak aby se zajistilo doplňování v souladu s očekávanými výběry 

S modulem Corona Cards řídícím karetní transakce ve smyslu efektivní rekonciliace a investigace získají společnosti včasnou rekonciliaci zůstatků a vzájemných kalkulací. Funkcionalita aplikace zasahuje až hluboko do organizace kde páruje záznamy se zůstatky na hlavní účetní knize.

 

Helpdesk

Tel.: (+420) 222 202 444
Email:  helpdesk@mdpraha.cz


Stáhněte si AnyDesk pro vzdálenou podporu

 

Novinky

Corona páruje instantní platby v Equa bank

Pro rekonciliaci instantních plateb využívá Equa bank řešení Corona od společnosti SmartStream.

Řešení EasyTracker pro SWIFT od Omikronu

Od 22. listopadu 2020 bude banka muset být schopna poskytnout SWIFTu informace o stavu všech příchozích zprávách MT103 prostřednictvím aplikace Tracker. Automatizace tohoto procesu je vzhledem k blížícímu se termínu výzvou pro každou banku. Prezentujeme EasyTracker od společnosti Omikron. Více zde.

 

Treasury v časech Covid-19

Speciální cloudové řešení Trinity TMS SaaS pro správu treasury s rychlou implementací během 5 dní, nasazováno vzdáleně bez fyzického kontaktu s klientem. Bez licenčních poplatků po dobu prvních šesti měsíců. Přečtěte si více zde.

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha:

  • helpdesk    222 202 444 
  • sekretariát 222 202 400

U Uranie 954/18, 170 00 Praha 7

PF 2020

Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v roce 2020.