Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

NOVÁ TELEFONNÍ ČÍSLA MD PRAHA

  • helpdesk   +420 222 202 444  
  • sekretariát +420 222 202 400

Přihlášení k odběru novinek

Níže zadejte e-mail, na který mají být odesílány informace o novinkách.

CAPTCHA
Následující otázka slouží jako ochrana před roboty a k prevenci automatického spamu.
16 + 1 =
Vyřešte tuto jednoduchou matematickou otázku a zadejte výsledek, např. pro 1 + 3, zadejte 4.

Service Bureau

Finanční instituce a korporace si potřebují navzájem vyměňovat citlivé platební informace prostřednictvím spolehlivé a bezpečné globální sítě. V okamžiku kdy SWIFT standard zasílání zpráv zvýšil svoji spolehlivost a bezpečnost, vyžaduje provádění transakcí specializované experty, kteří budou schopni držet krok s komplexními a stále se měnícími změnami v technologické oblasti. Instituce a korporace čím dál více oceňují efekty a přínosy řešení Service Bureau, které je schopno řídit technologii a procesy související se zasíláním finančních zpráv a zároveň snižuje rizika se zasíláním zpráv neodmyslitelně spjatá.

Klíčové funkce

• Certifikovaný SWIFT Messaging interface poskytující přístup ke službám SWIFT Network včetně FIN zpráv, FileAct, InterAct.

• Schopnost zpracovat všechny SWIFT standardy včetně ISO20022, Funds, FIN a jiných neSWIFTových formátů

• Globální compliance

• Integrace se SAP a všemi ostatními ERP a treasury management systémy (TMS)

• Konverze, transformace formátu

• Rekonciliace a konfirmace (cash, securities)

• Long-term archivace

• Balíčky na klíč obsahující implementaci, provoz, podporu a správu

 

Řešení

Finastra je předním světovým operátorem řešení Service Bureau s více než 600 SWIFT zákazníky ve více než 70 zemích v Evropě, Americe a v asijsko-pacifickém regionu, s datacentry v USA, Velké Británii a Švýcarsku. Služby Service Bureau od společnosti Finastra poskytují společnostem a finančním institucím po celém světě mezibankovní spojení a také transakční aplikace navržené ke snížení rizik a ke zvýšení efektivnosti spojené s odesíláním a přijímáním finančních zpráv. Dvě Service Bureau společnosti Finastra (dříve D+H) obdržela prestižní označení SWIFT Standard Operational Level (dříve známé pod označením SWIFTReady Connectivity), které označuje subjekty, jimž bylo uděleno vyznamenání „best-in-class“ partner pro sdílenou konektivitu. Švýcarské Service Bureau bylo teprve druhé na celém světě, které toto ocenění získalo. Dodnes patří mezi pouze hrstku oceněných a zároveň je jedním z pouhých šesti Service Bureau doporučovaných SWIFTem pro korporátní klienty.

Business benefity

Snižuje projektové a operační riziko. Takřka třicet let Finastra pomáhá bankám a korporacím implementovat komplexní platební projekty včetně SWIFT konektivity a integrace s ERP a back-office systémy včetně SAP a Oracle. Léta partnerství a zkušeností s nejlepšími poskytovateli technologií pomohla Finastra vytvořit postupy a best-practice řešení, které pomáhají zákazníkům zjednodušit a zrychlit integraci s ERP a back-office systémy. Finastra je známá pro svoji vysokou odbornost v této oblasti a je opakovaně vyhledáván firmami, které chtějí to nejlepší řešení a nejsou ochotné podstoupit žádné riziko týkající se implementace klíčových platebních projektů.

Snižuje náklady

Service Bureau poskytuje veškerý hardware, software a služby, což znamená žádné přímé náklady a žádnou nutnost najímat další personál nebo nakupovat služby od třetích stran. Zaměstnancům zákazníka se uleví od přidružených denních operativních úkolů, nebudou mít na starosti údržbu, řešení havárií (disaster recovery), změny a upgrady ani nebudou nuceni řešit tzv. riziko „chybějícího klíčového člověka“ vyžadující vysoce specializované znalosti a schopnosti. A nejen to. Finastra, coby přední Service Bureau operátor na světě, umí využít synergie v delivery a technologických investicích, které maximálně ochrání zákazníkovu investici dnes i v budoucnosti.

Pomáhá podpořit obchodní růst

SWIFT Service Bureau poskytuje ucelené řešení end-to-end SWIFT konektivity, speciálně navržené tak aby pomáhalo bankám a korporacím dosahovat globální viditelnosti jejich hotovosti a likvidity a tím jim pomáhá efektivněji řídit a růst jejich globální operace nákladově efektivním způsobem. Zákazníci mohou snadno řídit všechny aspekty jejich platebního cyklu a reagovat rychle na měnící se obchodní podmínky nebo na podněty trhu. Zatímco se experti SWIFT Service Bureau starají o oblast konektivity a straight-through processingu (STP) plateb, zákazníci Finastry mají volné ruce k zaměření se na jejich hlavní obchodní aktivity a ziskovost.

Přináší spolehlivost a bezpečnost

Finastra dosáhla nejvyššího standardu spolehlivosti a bezpečnosti s dostupností 99,9% za poslední více než desetiletí. Více než 25 milionů zpráv je zpracováno každý měsíc v bezpečných datacentrech, v každém z nich podpořeným záložním disaster recovery místem, vždy s plnou podporou profesionálního personálu, který se za zákazníka plně věnuje upgradům a aplikacím změn ve SWIFT standardech.

Poskytuje kritické value-added služby

Vedle poskytování nezbytné technologie a hostingů nutných pro fungování service bureau, nabízí Finastra řadu služeb vysoké přidané hodnoty k usnadnění vstupu na formující se trhy a ke splnění ekonomických a regulatorních požadavků. Mimo schopnosti zpracovávat SWIFTové zprávy umí technologie integrované transformace dat převést nestandardní zprávy do speciálních formátů požadovaných back-office systémem nebo bankou a tím umožňuje STP všech transakcí s jakýmkoliv back-office systémem. Tím je zaručena viditelnost hotovosti, konsolidace plateb a všeobecně lepší treasury management. Služby přidané hodnoty Finastry zahrnují rekonciliaci, transformaci zpráv, konektivitu k brokerovi i regionální konektivitu.

Nabízí globální přítomnost, lokální perspektivu

Finastra coby předníí světový Service Bureau operátor nabízí zákazníkům jednoduchost a pohodlí jediného globálního vztahu. Zároveň ale zaměření na lokální služby, odbornost a podporu. Finastra spojila své služby Service Bureau v USA, Velké Británii a Švýcarsku aby byl schopen nabízet standardizovanou úroveň služeb a být přesto schopen oslovit specifické potřeby těchto regionů. Nezávisle na časovém pásmu, má zákazník možnost kontaktovat lokální zástupce pro péči o zákazníky 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. To znamená, že nezávisle na tom kde se ve světě nacházíte, je Finastra schopna dodat implementaci, zabezpečit provoz a podporu Vašeho Service Bureau na základě jediného kontraktu.

 

Helpdesk

Tel.: (+420) 222 202 444
Email:  helpdesk@mdpraha.cz


Stáhněte si AnyDesk pro vzdálenou podporu

 

Novinky

Corona páruje instantní platby v Equa bank

Pro rekonciliaci instantních plateb využívá Equa bank řešení Corona od společnosti SmartStream.

Řešení EasyTracker pro SWIFT od Omikronu

Od 22. listopadu 2020 bude banka muset být schopna poskytnout SWIFTu informace o stavu všech příchozích zprávách MT103 prostřednictvím aplikace Tracker. Automatizace tohoto procesu je vzhledem k blížícímu se termínu výzvou pro každou banku. Prezentujeme EasyTracker od společnosti Omikron. Více zde.

 

Treasury v časech Covid-19

Speciální cloudové řešení Trinity TMS SaaS pro správu treasury s rychlou implementací během 5 dní, nasazováno vzdáleně bez fyzického kontaktu s klientem. Bez licenčních poplatků po dobu prvních šesti měsíců. Přečtěte si více zde.

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha:

  • helpdesk    222 202 444 
  • sekretariát 222 202 400

U Uranie 954/18, 170 00 Praha 7

PF 2020

Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v roce 2020.