Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

NOVÁ TELEFONNÍ ČÍSLA MD PRAHA

  • helpdesk   +420 222 202 444  
  • sekretariát +420 222 202 400

Přihlášení k odběru novinek

Níže zadejte e-mail, na který mají být odesílány informace o novinkách.

CAPTCHA
Následující otázka slouží jako ochrana před roboty a k prevenci automatického spamu.
4 + 1 =
Vyřešte tuto jednoduchou matematickou otázku a zadejte výsledek, např. pro 1 + 3, zadejte 4.

MultiCash@SmartOffice

MultiCash@SmartOffice je klientská aplikace elektronického (internetového) bankovnictví pro bezpečnou komunikaci s bankou prostřednictvím Internetu. Je určen pro privátní i podnikovou klientelu. Umožňuje provádění finančních transakcí a bezpečný přenos zpráv mezi klientem a bankou bez nutnosti instalace aplikačního software na straně klienta.

Základní vlastnosti MultiCash@SmartOffice jsou :

  • Jednoduchá obsluha
  • Automatický update nových funkcí
  • Snadné přizpůsobení požadavkům banky z hlediska funkčnosti a grafického návrhu
  • Možnost využití inteligentních čipových karet, Minikey, nebo tokenů (kalkulátorů) pro elektronický podpis

MultiCash@SmartOffice podporuje tyto funkce:

  • Informace o zůstatcích a jednotlivých obratech na účtech (MT 940)
  • Informace o předúčtovaných položkách (MT 942)
  • Zobrazení zpráv z banky
  • Domácí platby – Jednotlivé, Hromadné - převody/inkasa, urgentní platby
  • Zahraniční platby - Jednotlivé, Hromadné…
  • Pomocné databáze pro zrychlení zadání platebních příkazů
  • Odeslání souboru platebních příkazů, které byly vygenerovány účetním systémem
  • Informace o transakcích karetních operací
  • Odeslání zpráv do banky
  • Možnost uložení výpisů do textového souboru pro načtení do účetního systému
  • Další funkce dle požadavků banky

Výhody řešení

Systém MultiCash@SmartOffice tvoří jeden z komunikačních kanálů systému MultiCash a je plně integrován do společné komunikační základny. To znamená, že:

  • Formát přenášených dat platebních příkazů je shodný s ostatními klientskými stranami programu MultiCash
  • Formát dat pro distribuci klientům je ve stejném formátu (MT940, 942)
  • Možnost využití shodného interface na bankovní systém
  • Shodná správa statických dat uživatelů na straně banky
  • Možnost využití funkcí aplikace Multicash@Sign

Bezpečnost aplikace MultiCash@SmartOffice

MultiCash@SmartOffice využívá nejvyšší současné standardy zabezpečení:

  • šifrování přenosu dat prostřednictvím protokolu HTTPS
  • Autorizační metody:
    • Elektronický podpis SW – tajný klíč je uložen na disketě nebo na jiném vyměnitelném médiu např. Flash disk. Nutná instalace plug-in, který se stahuje z internetu.
    • Elektronický podpis HW – tajný klíč je uložen na čipové kartě nebo na MINI KEYNutná instalace plug-in, který se stahuje z internetu.
    • Vasco Token (princip Challenge /response)
    • SMS klíč.
 

Helpdesk

Tel.: (+420) 222 202 444
Email:  helpdesk@mdpraha.cz


Stáhněte si AnyDesk pro vzdálenou podporu

 

Novinky

Corona páruje instantní platby v Equa bank

Pro rekonciliaci instantních plateb využívá Equa bank řešení Corona od společnosti SmartStream.

Řešení EasyTracker pro SWIFT od Omikronu

Od 22. listopadu 2020 bude banka muset být schopna poskytnout SWIFTu informace o stavu všech příchozích zprávách MT103 prostřednictvím aplikace Tracker. Automatizace tohoto procesu je vzhledem k blížícímu se termínu výzvou pro každou banku. Prezentujeme EasyTracker od společnosti Omikron. Více zde.

 

Treasury v časech Covid-19

Speciální cloudové řešení Trinity TMS SaaS pro správu treasury s rychlou implementací během 5 dní, nasazováno vzdáleně bez fyzického kontaktu s klientem. Bez licenčních poplatků po dobu prvních šesti měsíců. Přečtěte si více zde.

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha:

  • helpdesk    222 202 444 
  • sekretariát 222 202 400

U Uranie 954/18, 170 00 Praha 7

PF 2020

Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v roce 2020.