Management Data Praha

Společnost Management Data Praha spol. s r.o. se za dobu svého působení na českém trhu stala jedním z hlavních dodavatelů softwarových řešení pro bankovní sektor. Mezi naše hlavní specializace patří oblast elektronických distribučních kanálů a transakčního bankovnictví.

Kromě distribuce produktů našich partnerů poskytujeme komplexní služby zahrnující lokalizaci produktů, řízení projektů, integraci produktu do prostředí klienta, implementaci, operační podporu, konzultace, školení a další vývoj aplikace dle přání každého klienta.

NOVÁ TELEFONNÍ ČÍSLA MD PRAHA

  • helpdesk   +420 222 202 444  
  • sekretariát +420 222 202 400

Přihlášení k odběru novinek

Níže zadejte e-mail, na který mají být odesílány informace o novinkách.

CAPTCHA
Následující otázka slouží jako ochrana před roboty a k prevenci automatického spamu.
1 + 15 =
Vyřešte tuto jednoduchou matematickou otázku a zadejte výsledek, např. pro 1 + 3, zadejte 4.

Automatizace a robotizace bankovních výpisů s MultiCash AutoClient

Mnoho korporátních klientů hledá řešení pro automatizaci workflow mezi jejich interními ERP či účetními systémy a bankami. Řada úkolů dříve zpracovávaných manuálně nástroji e-bankingu je dnes řešena bez zásahu uživatelů. Ukázkou takových činností jsou cykly pravidelných plateb a hromadná inkasa, které jsou generovány a schvalovány v rámci interních systémů podniku. V těchto případech je třeba řešení pro přímé přeposílání souborů na banky.

Dalším typem potenciálně plně automatizovaného workflow je pravidelné zjišťování zůstatků a transakčních informací, které jsou následně v požadovaném formátu směřovány do účetního softwaru firmy. Systém informace jen nestahuje, ale pokud je potřeba, tak data třídí například podle účtů, společností, bank, případně dalších kritérií, eventuálně informace upraví do jiného formátu a v neposlední řadě je také ukládá do databáze, která slouží jako zdroj dat pro další ERP systémy.

Řešením automatizace a robotizace bankovních výpisů je MultiCash AutoClient.

Bezpečné a efektivní napojení ERP systémů

Otevřený datový interface, který je volitelnou součástí řešení MultiCash AutoClient umožňuje korporátním klientům snadno napojit různé ERP systémy, a to s minimálními nebo dokonce žádnými změnami ve struktuře těchto systémů.

Jednou z klíčových otázek pro řadu našich klientů je zajištění platebních souborů proti manipulaci při jejich přenosu mezi ERP systémem a e-bankingovou platformou. Musí být tedy bezpodmínečně zajištěno, že soubory nemohou být v tomto okamžiku nahlíženy nebo měněny. MultiCash AutoClient nabízí možnost integrace pomocí webových služeb nebo šifrování dat, tak aby byly splněny požadavky na takového zabezpečení.

Bankovní rozhraní

Pro komunikaci do banky jsou k dispozici různé komunikační protokoly (MCFT, EBICS, SWIFT, H2H). U jednotlivých korporátních klientů jsou podle příslušného nastavení platební soubory zasílány přímo nebo ve zvolený čas, případně ve stanovené frekvenci. Zůstatky a transakční informace jsou shromažďovány v závislosti na předdefinovaných časových cyklech a doručovány v požadovaných formátech přímo do back-endových systémů.

MultiCash AutoClient umožňuje spouštět paralelně vícenásobné komunikační relace, které mohou být v případě potřeby rozšířeny. Toto řešení splňuje nejvyšší výkonnostní požadavky a zabezpečuje hladký a efektivní chod systému i ve špičce.  

Výhody

  • Jeden systém pro komunikaci s tuzemskými a zahraničními bankami
  • Vysoké procento automatizace (STP) – minimalizace chybovosti a snížení nákladů na lidské zdroje
  • Plně automatický mód umožňuje optimální propojení s účetním systémem nebo s jinými aplikacemi
  • Ideální řešení centralizace služeb mateřské a dceřiných společností i pro služby shared service center (SSC)
  • Podpora celé řady datových formátů je ideální pro lokální i mezinárodní použití
  • Otevřená architektura produktu dovoluje jeho snadné nastavení a propojení s informačním systémem firmy
  • Možnost rozšíření na plnohodnotnou Payment factory s uživatelským rozhraním a manuální autorizací

Řešení MultiCash AutoClient dnes využívá řada korporátních i bankovních klientů.

 

Helpdesk

Tel.: (+420) 222 202 444
Email:  helpdesk@mdpraha.cz


Stáhněte si AnyDesk pro vzdálenou podporu

 

Novinky

Corona páruje instantní platby v Equa bank

Pro rekonciliaci instantních plateb využívá Equa bank řešení Corona od společnosti SmartStream.

Řešení EasyTracker pro SWIFT od Omikronu

Od 22. listopadu 2020 bude banka muset být schopna poskytnout SWIFTu informace o stavu všech příchozích zprávách MT103 prostřednictvím aplikace Tracker. Automatizace tohoto procesu je vzhledem k blížícímu se termínu výzvou pro každou banku. Prezentujeme EasyTracker od společnosti Omikron. Více zde.

 

Treasury v časech Covid-19

Speciální cloudové řešení Trinity TMS SaaS pro správu treasury s rychlou implementací během 5 dní, nasazováno vzdáleně bez fyzického kontaktu s klientem. Bez licenčních poplatků po dobu prvních šesti měsíců. Přečtěte si více zde.

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha

Nová telefonní čísla a adresa MD Praha:

  • helpdesk    222 202 444 
  • sekretariát 222 202 400

U Uranie 954/18, 170 00 Praha 7

PF 2020

Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v roce 2020.